lauantai 9. maaliskuuta 2013

silmiä auki

Meillä täällä eilen ensimmäinen avasi silmänsä ja se oli Taisto-herra. Piirrolla on myös melki auki ja tänä aamuna kun heräsin, niin Täplä istui laatikossa ja tuijotteli minua simmut auki.:) Muilla hyvin raollaan ja kohta nekin kokonaan auki.

Nämä liikkuvaista sakkia ja tosiaan Turhaahan olin veikannut, että ekana yli laidan, kun niin kovin kiipeillyt. Onneksi olen ollut kaukaa viisas, että olin laittanut paljon pehumusteita luukun ulkosuulle. Minä jouduin aamupäiväksi töihin ja olivat meidän Juhan kaitsettavana. Niinhän siinä oli käynyt, että Täplä neiti oli tullut yli laidan. Täplä neiti ilmeisemmin minua aamulla haastoi, että läl-lää.:). Täplä oli nostettu takaisin laatikkoon oli hän kuulemma saman tien tulossa uudelleen pois.  Ei siis kannata minun lotota tänään sillä menee rahat vain hukkaan. Pehmusteet pysyy paikallaan ja kulkuluukku suljettuna, Ronjalle luukku avataaan imettämään koska hän ei vielä pääse kipuamaan korkemmalta.

Ronja ollut niin pirtsakka väliin, että on hakenut jo meille lelukopastansa leluja. Mirkku teki pennuille jokaiselle oman vetolelun niin on meidän äitikoira ollut kovin halukas koekäyttää jokaista.:)



2 kommenttia:

  1. Voi ihanuus! Se videopätkäkin kertoi, että tarvittaessa liikettä löytyy:) Hyvä Taisto! Täälläkään ei kyllä kannata lotota, veikattin, että Piirto olisi ekana ehtinyt silmänsä avata...
    Oona & Heli

    VastaaPoista
  2. Onkos lopuillakin penneleillä silmät avautuneet? :)
    T: Saara A

    VastaaPoista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.